Продавець Оптовий інтернет-магазин дешевого одягу, взуття та аксесуарів. 6KM.COM.UA - найнижчі ціни! розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
636 відгуків
promo_banner

Сьогодні за графіком вихідний день!! Всі цікаві вас питання можна задати за телефонами: +380934662287 Всі замовлення будуть оброблені в робочий час!

+380 (93) 466-22-87
Інтернет-магазин 6КМ
Кошик

Поширені питання

  • Як швидко відправляється замовлення?

    Замовлення відправляються кожен день при наявності на складі замовленого товару!

    В залежності від регіону,замовлення прибуває в основному протягом доби.

  • Мінімальне замовлення?

    Щоб придбати товар за оптовими цінами - мінімальне замовлення від 1 ростовки.

    Є деякі позиції, які продаються від 1 одиниці,дивіться уважно на сайті біля ціни товару.

  • Як правильно оформити замовлення?

     

    Замовлення приймаються через корзину(додатково вказавши, розмір і забарвлення замовленої моделі) або на e-mail: opt-odejda@list.ru бажано вказуючи посилання на товар!

    Для замовлення напишіть Ф. В. О. одержувача, номер мобільного, вкажіть ваше місто, номер складу Нової пошти або домашня адреса, індекс, якщо пересилка укрпоштою.

    Далі необхідно вказати назву вибраних вами моделей, розмір, колір, кількість ростовок.

     

  • Працюємо ми з Россією, Велорусією та ін. ст. ст. СНД?

    немає

     

  • Товари, які не вирушають накладеним платежем.

    Ми маємо категорії товару, який вирушає тільки по 100% передоплаті!

    Про ці товари під час замовлення Вас повідомить менеджер сайту

    Оформлення замовлення наложеним платіжом 30% от 1000 грн.

     

  • Моє замовлення прийняли, а потім відмінили. По чому?

    Тому що менеджери дивляться наявність товару по базі даних. В один і той же час можуть оформляти замовлення у різних менеджерів різні клієнти. Клієнт оформив замовлення на цей товар раніше вас і коли комірник збирає посилки на відправлення, виявляється, що на вас товару не вистачило, товару вистачило на клієнтів, які оформили замовлення раніше вас. Ось вам і скасували замовлення з повідомленням!

    Однією з причин скасування замовлення може виявляти наявність у покупця великої кількості (2 і більше)негативних відгуків на платформі PROM.UA,6km.com.ua враховує ці даними при отриманні замовлення і його обробці! Будьте сумлінними покупцями,не забувайте,що ви маєте право залишати відгук і так само вам мають право залишати відгуки компанії платформи PROM.UA !

  • При возврате или обмене товара, кто оплачивает доставку?

    При получении клиент осматривает посылку. Если всё хорошо, то клиент ставит подпись на ттн, которой заверяете что претензий нету. Если же что то не понравилось, то вы отказываетесь от товара с описанием причины отказа. Если же вы забрали товар домой и хотите его вернуть, то после выполнения правил возврата / обмена и согласования возврата / обмена с соответствующим отделом, вы оплачиваете дорогу. Когда вы приобретаете товар в магазине (в любом), и после осмотра дома товара хотите его вернуть, вы едете в магазин и делаете возврат / обмен, магазин вам возвращает только деньги за товар, но ни в одном магазине нет возврата денег за доставку вас к магазину на такси, на маршрутке или оплата за бензин который вы использовали пока ехали к магазину. Також і в нас, ми доставку поворотного / обмінного товару не оплачуємо, це оплачує клієнт, з яким товар сподобався на пошті при огляді, але в момент використання вдома товар перестав подобатися.

  • Інструкція по обміну або повернення товару

    Що б повернути або обміняти товар необхідно зробити наступне:

    1. При огляді товару на "Новій Пошті", пишіть претензію, відмову від товару з описом причини відмови. Берете собі ксерокопію.

    2. На ел пошту(6km.com.ua@gmail.com), пишіть лист з темою листа "Обмін або Повернення".

    3. До листа докладаєте: відскановану претензію завірену співробітником "нової пошти", відскановану ТТН за якою ви отримували вантаж.

    4. У листі опишіть причину обміну / повернення товару, вказуєте Ф. В. О. на кого оформлено замовлення, моб. контактний тел. та номер замовлення на порталі "Prom.ua"

    Причиною відмови від товару може бути: не повна комплектація, пошкодження упаковки або самого товару, поломка товару, а також все інше у відповідності з чинним законодавством України.

    Відповідь на ваш запит буде протягом двох робочих днів. Всі питання тільки по онлайн листуванні, щоб фіксувати кожне слово клієнта.

    Претензии к группам товаров, которые не возможно проверить на отделении новой почты (надувная, бассейны магнитолы и т.д.), принимаются в день получения, в письменной форме по инструкции.

    Согласно закону Украины "О защите прав потребителей" и Постановлению Кабинета Министров Украины от 19.03.1994г.  № 172 "Про реализацию отдельных положений Закона Украины " О защите прав потребителей" существует перечень товаров, которые  не подлежат возврату и обмену: нательное (нижнее) белье, купальники, чулочные изделия.

    Такой товар можно вернуть или обменять в случае обнаружения фабричного брака.

    Також якщо товар у повній схоронності та цілісності (ТОВАРНИЙ ВИГЛЯД І КОМПЛЕКТАЦІЯ НЕ ПОШКОДЖЕНІ), транспортні послуги по поверненню оплачує клієнт, а також клієнт сплачує 15% від вартості товару (втрачений прибуток). 15% від вартості товару оплачується як втрачений прибуток, тобто із за того, що клієнт не повністю ознайомився з товаром на сайті і він йому з якихось причин не залежних від нас, вже не підходить, то за той проміжок часу, який пішов на упаковку, транспортування та визначення клієнта потрібний товар чи ні, інші люди могли його купити, але не купили, так як товар був відправлений, ― тобто втрачений прибуток.

     

    Звернення які виконуються не дотримуючись інструкції ― розглядатися не будуть!!!

  • Якщо мені товар не сподобався чи можу я його повернути протягом 14 днів?

    У зв'язку з тим, що деякі споживачі згадують при придбанні товару про право повернення не сподобався (не підійшов) товару протягом 14 днів з моменту покупки – хотілося б розставити в цьому питанні "детальніше".
    Виходячи із закону "Про захист прав споживача" покупець може повернути товар належної якості (тобто повністю працездатний) і не вживаний, в його первісному (товарному вигляді) і в повній комплектності протягом 14 днів з моменту покупки, не рахуючи дня купівлі. Тобто якщо товар має шлюб (неналежне якість), хоча б один раз використовувався чи не має первісного вигляду – він не підпадає під повернення до 14 днів.

    • Весь товар перед відправкою перевіряється, під час транспортування страхується на "Новій Пошті", при отриманні ви перевіряєте. Якщо виникають які-небудь претензії, то вони приймаються в момент отримання вантажу на пошті, так як після отримання вантажу, ви ставите підпис на документі, підтверджуючи, що вантаж прийшов належної якості, в повній комплектації, в належному вигляді, робочий, і ні яких претензій, ні до нас, ні до кур'єрській службі ви не маєте.

    повністю ознайомитися з законом можна натиснувши на слово ЗАКОН

     

  • Як довго відбувається доставка?

    При оплаті \накладним платіж ( оплата при отриманні замовлення), близько 1-2 днів ми віддаємо замовлення на "Пошту" і близько 1-2 днів доставка їде до вас у місто.Сплативши передоплату до 12 годин,ми намагаємося виконати відправку в день оплати. При відправленні зі складів партнерів (інші міста) може зайняти від 1-7 днів! Менеджер уточнить в телефонному режимі приблизні терміни відправки замовлення!
  • Чи є сервісне і гарантійне обслуговування?

    У ті ціни на товари, які у нас на сайті, не входить: сервісне, гарантійне обслуговування, доставка. Це ціна тільки товару, ми продаємо за цінами складів і виробників. Якщо ж вам необхідно сервісне обслуговування, то ціна буде вище.
    Особисто ми не бачимо сенсу переплачувати за товар, так би мовити за сервісне обслуговування, так як сервісних центрів дуже багато в будь-якому місті.

    Проверка товара осуществляется на отделении «Новой Почты», в момент получения, весь груз застрахован. Если у вас возникают претензии относительно товара, и вы отказываетесь его забирать либо хотите обменять, то вы пишите претензию и связываетесь с нами, тогда мы вам делаем возврат денег (если была предоплата), либо обменяем ваш заказ, если вы захотите. Обмен и возврат товара после того как вы его проверили и забрали с отделения «Новой Почты», не осуществляется, в связи с большим количеством случаев мошенничества со стороны клиентов, а именно: подмена товара, умышленная порча товара и т.д.   Також обмін і повернення здійснюється у відповідності з законодавством України.

  • Чому моє замовлення скасували і не хочуть приймати?

    Менеджери по роботі з клієнтами мають право в односторонньому порядку скасовувати або не приймати замовлення клієнтів, які не викликають довіру, особливо у клієнтів,у яких багато негативних відгуків на Prom.ua.
  • Можливий обмін або повернення товару?

    Повернення товару не здійснюється!

    Уважно поставтеся до цього пункту, перед тим як зробити ЗАМОВЛЕННЯ!

    Обмін товару не здійснюється:

    товар вас не влаштував: розмір, замовлений вами не підійшов, не сподобалася модель, колір, тканину; товар з ознаками носіння.

    Обмін товару гарантований у наступних випадках:

    - якщо вам прислали зовсім іншу модель або зовсім інший колір, не той, який ви замовляли (відтінок не є причиною для обміну);
    - замовлений товар ви отримали в розмірах, які не відповідають зазначеним розмірам у вашому замовленні.

    -фабричний\заводський брак

    Роблячи покупки в магазині, ви погоджуєтеся з цим положенням.
    Обмін товару ви можете зробити протягом двох тижнів з моменту його отримання.
    Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» товар приймається назад у разі відсутності видимих ознак його носіння і тільки при наявності на ньому всіх цінників, та інших ярликів у невикористаній вигляді, а так само при наявності фабричної упаковки.

    ***А також в тій кількості,яка Вам відвантажено!

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner